Záhadný vzkaz byl v logu Coca-Coly vždy. Také jste si ho nikdy nevšimli?
Slovo Coca-Cola je doslova legendární, tato značka už několik desítek let dobývá celý svět. Coca-Cola se už dávno stala jedním z nejznámějších nápojů světa.
Vznikla v roce 1886 a téměř okamžitě se stala globální značkou, která překročila nejen hranice států, ale také kultur i generací. Její recept je jedním z nejvíce střežených tajemství na celém světě.
Ale i Coca-Cola by nucena svůj původní recept změnit (byla odstraněna složka kokainu), přesto si zachovala svou jedinečnou a osvěžující chuť, díky které je tolik oblíbená.
Legendární nápoj
Tato značka čelí velké kritice, protože je spojována s civilizačními nemocemi, jako je například cukrovka a obezita. Na tuto kritiku Coca-Coca reagovala svými dalšími výrobky, které představila jako Coca-Cola Zero nebo Coca-Cola Light.
I přes tuto velkou kritiku se, ale tento nápoj těší velké oblibě a je k dostání ve více než 200 zemí světa. Příběh Coca-Coly dokazuje, že i docela nevinný nápad s nápojem může vést ke vzniku celosvětového fenoménu.
A proč zrovna Coca-Cola slaví takový úspěch po celém světě? Podle odborníků za tím stojí, právě geniální marketing. Společnost se nebála a investovala do reklam a kampaní, kdy jsou některé z nich zcela nezapomenutelné. Jako například slogany: „Taste the feeling” nebo „It’s Real Thing”. Coca-Cola se díky své reklamě stala i symbolem Vánoc.

A nesmíme zapomenut na logo Coca-Coly, které se od jeho vzniku téměř nezměnilo. Logo firmy je velmi důležité pro marketing a podle prezidenta společnosti LOGO.com Richarda Laura:
„Podniky nemohou přehlížet hodnotu, kterou má skvělé logo, je spojením mezi společností a potenciálními zákazníky a to, co si zákazníci budou nejvíce pamatovat”.
Vzkaz pro zákazníky
Ikonické logo Coca-Coly prošlo několika změnami, kdy v roce 1969 bylo konečně představeno a od té doby svůj vzhled prakticky nezměnilo. Toto logo zůstalo zachováno i u dalších příchutí Coca-Coly, jako je Coca-Cola Zéro nebo Coca-Cola Light.
Na první pohled logo vypadá pouze jako napsaný název značky, který je zpracovaný téměř jedním tahem, ale ve skutečnosti v tomto logu je skrytá zpráva pro každého zákazníka, který si tento osvěžující nápoj zakoupí.
Našli jste toto poselství od Coca-Coly, které je v logu ukryté od samého začátku? I když první první písmeno C vypadá pouze jako prodloužené, ve skutečnosti toto C symbolizuje úsměv, který podtrhává štěstí a to pravé potěšení z Coca-Coly.

Přestože si úsměvu všimne málokdo, tak působí na cílové zákazníky pozitivně a spotřebitelé si ani neuvědomují, že jim tento úsměv podvědomě vytvoří kladnou reakci se značnou Coca-Cola.
Coca-Cola se stala součastí historie i současnosti a tím dokazuje, že více než obyčejným nápojem a zůstává ikonou nejen blížících se Vánoc, ale i osvěžující a jedinečnou limonádou.
Zdroje: express.co.uk, rd.com, dailyrecord.co.uk