MV Agusta Enduro Veloce je terénní rallye stroj se zvukem sportovní motorky
Italský výrobce motocyklů MV Agusta má prostě něco do sebe. Společnost prostě vyrábí jednu pecku za druhou a její nejnovější výtvor není jiný.
Technické parametry
Enduro Veloce se nese ve stejném duchu jako Multistrada V4 RS od Ducati, protože MV Agusta je terénní grand-touringový vůz, který je však upraven tak, aby upřednostňoval výkon a výkonnost. Srdcem stroje je tříválec o objemu 931 cm3 s výkonem 124 koní a točivým momentem 75 Nm. Tento krouťák možná nezní jako mnoho jiných, ale vzhledem k aspiracím na dvousportovní motor si MV Agusta dala záležet na tom, abyste 85 % tohoto točivého momentu získali již při 3 000 otáčkách za minutu. Dost pro zábavu v terénu.
Převodovka MV s elektronickým řazením (EAS) umožňuje řazení nahoru i dolů po rovině, přičemž ji lze celou ještě kompletně vyjmout z motocyklu přes pravou stranu motocyklu.
Model Enduro Veloce využívá přední i zadní odpružení dodávané společností Sachs, přičemž vpředu je 48mm vidlice s nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím. Zatímco zadní tlumič má nastavení předpětí. Vpředu zastavují rotory Brembo dvojité třmeny Stylema, vzadu je dvoupístkový třmen.
Zvuk jsou emoce
Jako u každé MV Agusty věnovala značka zvláštní pozornost tomu, jak motocykl zní. Zvuk Enduro Veloce přenáší vzrušení díky výfukovému systému doplněnému o bypass, jehož otevřený ventil vytváří zvuk bližší replice Superbiku než dobrodružnému motocyklu. Pro větší duši je však k dispozici sportovní výfuk.
Dokonalý design
Kde však Enduro Veloce skutečně září, je jeho design. Všechno na motocyklu křičí MV Agusta. Linie, barevné provedení a celková prezentace vyžadují jsou prostě dokonalé.
Zdroj: RideApart