Toyota je nejvyhledávanější značkou automobilů na světě
Celosvětová čísla prodejů hovoří sama za sebe, ale popularitu značky potvrzuje i zájem uživatelů internetu. V roce 2021 byla Toyota nejvyhledávanější značkou automobilů na Googlu.
Web comparethemarket.com.au analyzoval data z Google Trends ve 154 zemích. Když uživatelé chtěli najít informace o značkách automobilů, zadávali v 31 procentech případů značku Toyota. Značka byla nejvyhledávanější ve 47 zemích světa, s velkým náskokem před svými konkurenty. Druhá nejoblíbenější značka v prohlížeči Google se umístila na prvním místě ve 29 zemích.
Co stojí za popularitou Toyoty v nejoblíbenějším vyhledávači na světě? Obrovský zájem uživatelů internetu o tuto značku je dán především tím, že se jedná o společnost, která prodává nejvíce nových automobilů na světě – je výrobcem celosvětově nejkupovanějších modelů, jako je Corolla nebo RAV4. Toyota má také velmi silnou pozici na trhu s náhradními díly.
Uživatelé Googlu se zajímají také o vozy, které jsou již legendární. Patří mezi ně terénní modely Land Cruiser nebo Hilux a sportovní vozy – GR Yaris, GR Supra a nová Toyota GR86. Značka má také silné zastoupení v motorsportu. Vozy Toyota vyráběné společnostmi Toyota Gazoo Racing a Toyota Racing Development bojují o vítězství v závodech WRC, WEC, NASCAR, Rallye Dakar nebo mistrovství světa v terénních rallye.
Zdroj: comparethemarket.com.au