SsangYong – Odvážná budoucnost
Jen málo lidí ví, že SsangYong je nejstarší automobilová značka z Jižní Koreje. Koncern byl založen v polovině padesátých let, kdy začal vyrábět specializovaná vozidla – autobusy a hasičské vozy.
Později začal plnit rozkazy pro americkou armádu (terénní vozidla 4×4) a zaměřil se na konstrukci běžných automobilů s pohonem všech kol. Dnes nabídka zahrnuje 5 modelů se zvýšenými schopnostmi v terénu. Každý z nich je k dispozici se systémem 4×4, zvýšenou světlou výškou a širokou škálou specifikací vybavení. Některé z nich používají mechanické komponenty převzaté ze skladů Mercedes.
Ambiciózní plány
Plány korejské společnosti jsou velmi ambiciózní. To se odráží také ve výsledcích prodeje. V loňském roce společnost SsangYong vyrobila téměř 150 000 automobilů, včetně plánů na zvýšení výrobní kapacity o další 12 procent. Tomu napomáhá pravidelné osvěžení modelové palety a posílení konkurenceschopnosti vůči renomovaným evropským výrobcům. Asiaté navíc otevřeli tři montážní závody – v Rusku, Indii a Turecku. Více než 60% vozidel se vyváží a Korando je nezpochybnitelným prodejním lídrem. Očekává se, že se to změní v nadcházejících měsících, kdy Tivoli přesvědčí dosud nerozhodnuté zákazníky.