Lamborghini Huracán Tecnica představuje to nejlepší ze dvou světů
Nový Huracán je vůz s motorem V10 určený pro jízdu na silnici i na závodním okruhu.
Tato nová Tecnica dostala vyladěný 5,2litrový V10 z verze Huracán STO (model vyloženě postavený na závodní okruhy), který má stejný výkon 631 koní a točivý moment 564 Nm, píše web Top Gear.
Jenže tentokrát je jen o zlomek pomalejší. Zatímco špičkové STO zrychlí z 0-100 km/h za rovné 3,0 sekundy, nová Tecnica potřebuje 3,2 sekundy.
Tato nová Tecnica chce být řidičským autem. To řekl i navrátivší se šéf Stephan Winkelmann. „V éře virtuálních zážitků vzdává hold technické čistotě a fyzickým pocitům,“ řekl Winkelmann.
Tecnica dostane řízení zadních kol a vektorování točivého momentu, spolu s upravenou verzí kontroly trakce a třemi jízdními režimy.
Režimy také umožňují lepší reakce atmosférického motoru V10 a sedmistupňové převodovky, zatímco brzdy jsou lépe chlazeny prostřednictvím nových chladicích deflektorů a kanálů třmenů, které směrují více vzduchu na karbon-keramické kotouče.
„Huracán Tecnica zhušťuje designové a inženýrské zkušenosti Lamborghini, aby vytvořil dokonalý Huracán, se kterým je radost jezdit,“ řekl Winkelmann.
Zdroj: topgear.com