Auta Super podpořila loňský úspěšný prodej zavedením několika nových služeb

Přidat na Seznam.cz

Virtuální prohlídka a video vozu jako alternativa osobní návštěvy

– AS Performance upraví zakoupené auto dle přání zákazníka

– Tři nová mycí centra – první články vznikající sítě AS Superwash

– Otevření nové pobočky v Bratislavě

Sedmnáctiprocentní navýšení prodeje zaznamenala loni společnost Auta Super. Nové majitele zde našlo celkem 825 automobilů, přičemž suverénně největší zájem byl o vozy Mercedes Benz. Tato značka se na celkovém prodeji podílela 41 procenty. Dobré prodejní výsledky podpořilo několik nově zavedených služeb.

Auta Super pozvedla na vyšší level především prezentaci nabízených automobilů. Virtuální prohlídky vozů a tematická videa, představující jednotlivé skladové modely, dovolují klientům, aby si i za aktuálních vládních opatření v souvislosti s covidem-19 udělali co nejpřesnější představu o vybraných autech,“ řekla Petra Suchánková, ředitelka rozvoje společnosti Auta Super. Jak dodala, novinku přivítali také zahraniční zákazníci firmy, kteří pocházejí z tak exotických destinací, jako je Japonsko, Palestina, Spojené arabské emiráty nebo Pákistán.

Další novinkou je možnost přizpůsobit auto vlastním představám a potřebám, kterou majitelům nově zakoupených vozů nabízí Auta Super pod značkou AS Performance. Jde o široké spektrum úprav od barevných polepů, ochrany laku a tónování oken přes změny interiéru a exteriéru až po instalaci bezpečnostních a jiných technických zařízení.

A protože luxusní vozy si zaslouží luxusní péči, firma loni otevřela tři vlastní mycí centra AS-Superwash. V Ovčárech u Kolína, Českých Budějovicích a Unhošti u Kladna jsou tak řidičům k dispozici energeticky úsporné, bezkontaktní myčky, vybavené nejmodernější technikou. „V letošním roce pak přibudou do sítě AS-Superwash Praha a Brno, o dalších lokalitách firma jedná,“ upřesnila Petra Suchánková.

Co se týče plánů na letošní rok, v přípravě je spuštění AS iShowroomu jako virtuální kopie firemního showroomu v Praze. AS iShowroom bude dostupný ze všech koutů světa přes telefon, tablet a PC a návštěvník se v něm bude moci chovat stejně jako v reálném prostředí: absolvuje virtuální prohlídku skladového vozu, objedná si projížďku, dohodne možné úpravy auta dle svých představ a také si vůz v případě zájmu rovnou zakoupí. Díky rozšířené realitě si zároveň zkusí zaparkovat vybraný vůz před dům, nebo rovnou do garáže.

Při prohlídce exteriéru a interiéru klienti ocení speciální virtuální brýle, které Auta Super plánuje hojně využívat v nové pobočce v Bratislavě„Součástí AS iShowroomu bude i VIP zóna, kde budeme představovat horké automobilové novinky, které jsou připravené k prodeji, ale konkurenci mají prozatím zůstat skryté,“ uvedla Petra Suchánková. Jakmile se vůz ocitne ve VIP zóně, registrovaní zákazníci obdrží přístupový kód, aby se mohli spojit s prodejcem a vůz si prohlédnout z pohodlí svého domova nebo kanceláře.