Škoda Slavia očima svého designéra. Je Indům co závidět?
ŠKODA SLAVIA je druhým vozem vyvinutým speciálně pro indický trh. Šéfdesignér značky ŠKODA Oliver Stefani se s vámi podělí o své názory na tento vůz, včetně jeho jedinečných dynamických linií, uvádí web Škoda Storyboard.
ŠKODA SLAVIA je mladším sourozencem SUV ŠKODA KUSHAQ. Oba vozy byly vyvinuty speciálně pro indický trh a jsou šité na míru požadavkům místních zákazníků. Zatímco KUSHAQ ztělesňuje dobrodružného ducha, SLAVIA kombinuje ladnou eleganci s dynamikou.
Podle šéfdesignéra Olivera Stefaniho je to dáno především dynamickými liniemi vozu SLAVIA, které připomínají vozy kupé. Vůz je tak svým designem originální a zároveň jasně patří do rodiny vozů ŠKODA.
„Jsou zde typické prvky, jako je hřeben kapoty, logo nad širokou chromovanou maskou chladiče se vzpřímenými svislými žebry a LED světlomety spojené s kapotou,“ vyjmenovává Stefani některé charakteristické designové prvky vozu.
Také uvnitř je SLAVIA originální, prostorná a dynamická. V interiéru designéři zvolili výrazné horizontální linie, které umocňují dojem prostoru, a dvoubarevné čalounění a obložení. „Nabízíme jej ve všech výbavách Active, Ambition a Style. Působí dynamicky a elegantně zároveň,“ říká Stefani.
Zdroj: skoda-storyboard.com