Porsche nedrží krok s výrobou. Půjčuje si zaměstnance od Audi
Boom elektromobilů teprve začíná a Porsche již s elektrickým Taycanem zaostává za produkcí. Z tohoto důvodu bylo 400 zaměstnanců, kteří denně pracují pro Audi, zapůjčeno, aby dohnali situaci.
Nikdo neočekával tolik zájmu o nový model Porsche. Čistě elektrický Taycan se prodává tak dobře, že výrobce musel v prvním výrobním roce zdvojnásobit své plány z 20 000 na 40 000 kusů. Poptávka překročila výrobce a jeho schopnosti. Z tohoto důvodu byla zapotřebí konkrétní opatření. Výsledkem je, že 400 zaměstnanců denně pracujících na montáži automobilů Audi přešlo na značku Porsche.
Podle německého deníku Automobilewoche budou vypůjčení zaměstnanci pracovat na výrobní lince Porsche nejméně 2 roky. To vše pro plné uspokojení rostoucí poptávky po Taycanu, který konkuruje Tesle. Zprávy německého deníku potvrdil mluvčí Audi, který uvedl, že k týmu Porsche se připojila skupina zaměstnanců z oblastí montáže, karoserií a lakoven.
Bussines Insider poznamenal, že takový velký zájem o elektrické Porsche by ve skutečnosti mohl podkopat pozici Tesly a Elona Muska, který je považován za průkopníka v segmentu špičkových automobilů napájených ze zásuvky. Tesla zatím vládne v USA, kde čtyři z pěti prodaných elektromobilů jsou modely Muska. Trh prémiových elektrických vozidel se však rychle vyvíjí. V tomto okamžiku si můžete koupit automobily od popsaných značek Porsche, Mercedes, Audi, Jaguar nebo Volvo. Rovnováha sil v USA a ve světě se tedy může rychle změnit.