Lamborghini mění svůj ikonický znak. Bude jednodušší a decentnější

Přidat na Seznam.cz

Lamborghini poprvé po 26 letech změnilo své logo a představilo novou zjednodušenou verzi svého znaku, informuje portál AutoExpress.

Na nové vozy nové logo

Změna loga může znít jednoduše, ale může být nebezpečná, zejména pokud se jedná o logo slavné automobilky, jako je Lamborghini. Italský výrobce superaut právě odhalil svůj nový znak pro rok 2024, který bude umístěn na každém novém Lamborghini, ať už se jedná o silniční nebo závodní vůz.

Lamborghini to oznámilo na sociálních sítích, kde odznak blíže popsalo: „Restyling je veden snahou přizpůsobit vizuální výraz značky s odvážnými, nečekanými a autentickými hodnotami naší mise ‚Driving Humans Beyond‘.“ Firma rovněž uvedla, že nový znak znamená novou fázi v positioningu společnosti.

Širší nápis, jednodušší býk, méně zlata

Co se týče designu odznaku, je na něm širší nápis „Lamborghini“ podél horní části spolu s mnohem jednodušší iterací býka uprostřed s decentnějším použitím tradičně používaného zlatého zbarvení.

Naposledy Lamborghini změnilo své logo v roce 1998, kdy jej koupila skupina Volkswagen. To, co zůstalo ústředním prvkem znaku od roku 1963, je býk uprostřed štítu.

Očekáváme, že prvním Lamborghini, které ponese nový odznak, bude připravovaný plug-in hybridní Urus, který má být představen ještě letos, a těsně po něm bude následovat nástupce supersportu Huracan.

Zdroj: AutoExpress