Důvěra v Japonce. Prodeje automobilky Suzuki v Česku letos dvojnásobně vzrostly
Automobilce Suzuki se na českém trhu v posledních měsících daří. Ačkoliv její nabízené modely za posledních několik měsíců opakovaně zdražily, v letošním roce japonská společnost prodala v Česku už asi dvojnásobný počet aut oproti loňsku. Celkově jich je už více než 2 tisíce, píše Autosalon.
Suzuki si tak již dlouhou dobu upevňuje svou pozici na českém trhu. S pestrou nabídkou vozidel, která kombinuje spolehlivost, úspornost a dostupnost, zůstává Suzuki oblíbenou značkou pro mnoho českých motoristů.
Některé modely ale i zlevnily, a to zejména ty, které jsou vyráběny ve spolupráci s automobilkou Toyota. Jde třeba o kompaktní kombík Suzik Swace, u kterého cena snížila až o 44 tisíc. Na historické minimum se dostalo sportovně-užitkové vozidlo Suzuki Across, a to díky slevě ve výši 270 tisíc korun.
Oficiální prodeje značky Suzuki v Česku odstartovaly v roce 1992. Každoročně se této automobilce dařilo prodat více než tisíc nových vozů, většina z nich pocházela z modelové řady Swift. Nejlepším dosud zaznamenaným prodejním výsledkem je 1240 kusů prodaných v roce 2015, píše Deník.