Využít AI v autobazarech lze různě, říká Petr Vaněček. Pomáhá třeba při hodnocení aut
Umělá inteligence stále častěji a více proniká do nejrůznějších oblastí lidské činnosti. V medicíně pomáhá lékařům, v reklamních agenturách marketingovým pracovníkům a najdeme ji také v průmyslu nebo v informatice. AI lze také dobře využít v autobazarech, což by možná běžného uživatele jejích služeb ani nenapadlo. Co všechno umělá inteligence při prodeji bazarových aut umí zvládnout?
Automatizace úkolů pomocí AI
Autobazary kromě samotného prodeje ojetých automobilů nabízejí i další služby. Podle Petra Vaněčka k nim patří zejména komunikace se zákazníky po telefonu, řízení skladových zásob. Zde se velmi dobře nabízí pomoc právě umělé inteligence, která to zvládne za lidského pracovníka. Její schopnosti mohou majitelé autobazarů nasměrovat například do hodnocení prodávaných vozidel, k zadávání nejrůznějších dat nebo na doporučování vhodných aut zákazníkům. Tímto způsobem je možné využít práci zainteresovaných zaměstnanců na jiné činnosti firmy, a tím ji zefektivnit, myslí si Petr Vaněček.
AURES Holding s generativní AI umí pracovat
I společnost AURES Holding, jež se prodejem bazarových automobilů zabývá, začala ve své činnosti generativní AI používat. Usnadní jí spoustu práce. Petr Vaněček, který v ní pracuje jako co-CEO už od roku 1999, potvrzuje, že díky umělé inteligenci se firmě zvedly oproti minulým letům významně prodeje. AI totiž úspěšně zapojili do marketingu a digitální technologie umějí také zpracovat unikátní data, která se týkají výkupních a prodejních procesů. Petr Vaněček říká, že toto všechno pak vede k lepším výsledkům a vyšším ziskům.
Budoucnost patří AI
Spoluředitel Petr Vaněček je přesvědčený, že budoucnost autobazarů je spojena právě s generativní AI. A kdo ji bude umět správně využívat, ten obstojí v konkurenci i v budoucnosti tohoto populárního odvětví. Firma AURES Holding investovala do integrace umělé inteligence do svých procesů spoustu milionů korun. A výsledky se dostavují a jsou veskrze pozitivní, což dokládá, že společnost je správné cestě. V AAA auto šlapou do AI a pozitivní výsledky se již dostavují.